Shaa !

Vet att jag inte lagt upp så många bilder men mon dator är söndeeer, mobilen är sönder, kameran är sönder. haha, vad ska jag fota med lixom ?
Men har hittat en gammal mobil som har en ganska bra kamera, 5megapixel. hittade inte den med  12 :(
Ska iallafall va med Emma idag, vetinte vad vi hittar på. men nånting fixaar vi :)
Kommer inte uppdatera så mycket idag, för de finns inte så mycket att säga.
Imorn är det mmåndag vilket innrbär att det är skola, tråkiigt. Men ska gå imorn , har matteprov. Area och omkrets, kan de så för mig är de inge probbleem :) Matilda åker till Turkiet idaag, komer sakna henne som fan . + att hon va den enda som har en dator ! ! !  så förvänta er ingen uppdatering i skolan. Kommer kanske få låna min systers dator om jag är snälll nog, haha.  Men ska va social nu, hare bra ! kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0